maanantai 23. syyskuuta 2013

Syksy saapuu

ja ikävä Saksaan kasvaa.. Onhan se kiva olla kotona joo, mutta itse en ole mikään syksy ihminen. Ajankohta tulla takaisin kotiin oli ehkä hieman huono, keväällä olisi varmaan tuntunut mukavemmalta. Ei asiat mitenkään huonosti kuitenkaan ole. Sämpylä viihtyy vallan mainiosti Suomessa, ja kaikki treenit yms. ovat sujuneet todella mallikkaasti. Joten ei voi olla kuin tyytyväinen.
Viikko sitten kävimme viettämässä kavereiden synttäreit, ja bileet oli mitä mahtavimmat!
Vähän kuvamateriaalia.
 

Tänä viikonloppuna olimme Taipalsaaressa, mökkitalkoissa.

  
  







 Niin ja minä sain viime viikolla töitä. Heitin vitsillä kaverilleni vähän aikaa sitten, että en minä jaksa mitään töitä hakea, työt saavat hakea minut. No uskokaa tai älkää, niin siinä kävi. Viime sunnuntaina sain puhelinsoiton, ja minulle tarjottiin töitä. Paikka on määräaikanen kylläkin, mutta ihan täydellinen nyt tähän saumaan. Olen melko vastaavissa töissä kuin saksassakin, hoidan tallia ja ratsastan hevosia. Minulle siis unelma työ.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti