perjantai 20. toukokuuta 2016

Kuulumiset Saksasta

Noniin, täällä ollaan hengissä ja kaikki hyvin.  
Keli ei ihan suosi meitä täällä.. Sateista ja tuulista on ollut lähes päivittäin. Onneksi kuuroluonteista, eli ulkokentällä mennään. 
 
Sämpy ja Dumbo on molemmat ollut todella hyviä ratsastaa täällä ja estetreenitkin on sujunut todella hyvin! Olen niin tyytyväinen minun hevosiin!! 
 
Eipä tässä oikein ole mitään lisää kerrottavaa.. Mikko on tällä hetkellä Odensessa kisoissa ja minä hoidan tallis ja hevosia, eli hommaa riittää. Onneksi minulla on seuraa koirasta.
 
Viime perjantaina tänne syntyi varsuli 
  
Aivan mega suloinen tapaus! 
Tänään minun "kengitystaidoista" oli hyötyä kun yhdelle hevoselle laitoin irtokengän. Jännityksellä odotetaan, että onko se siinä enään huomenna.. Hehe

Eipä tässä sitten muuta. Koti ikävä on tasasin väliajoin mutta onneksi saan vieraita kesäkuun alussa tänne!!
 Ensi viikonloppuna on kisat Zevenissä.. Raportoin sieltä sitten lisää. Lopuksi vielä vähän sekalaisia kuvia 

 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti